mandag 12. mars 2012

Avreise om 7 timer

Da er alt på plass! (Det VET jeg.. Eller håper i alle fall veldig). Sekken er pakket, sommerfuglene har kommet og nervene vrenger seg inni meg. Alle tre er på forskjellig stadie når det kommer til om vi gleder oss eller ikke. Haakon prøver å glede seg, men klarer ikke helt. Jeg gleder meg villt mye, men er også litt nervøs, mens Theodor hopper rundt som en hoppestokk av glede.

Flyet går halv 8 fra Gardermoen, før vi mellomlander i London og Miami. Til slutt lander vi i Lima kl 5 om natten i morgen. Derfra drar vi videre til Pisco og Nazca samme dag.

Jeg skal selvsagt  ta en hel del bilder, og filme mye. Er spekket med 6 stk 32GBs kort til GoPro, og 16GB-kort til kamera. Da er det bare å satse på at jeg klarer å stå opp i morgen, men sjansen for at fristelsen for slumreknappen kommer, er høy...

Da er det bare å krysse fingrene for at vi ikke blir robbet, spist av farlige insekter og / eller dyr osv.
Jeg skal prøve å holde dere oppdatert et par ganger i uken, men det gis ingen garanti. Sees om 2 måneder!

Psyker oss opp før avreise med litt Office og Modern Family!

Klarte faktisk å stappe omtrent alt dette oppi sekken, og litt i dagssekken.


Føler jeg har mer medikamenter og duppeditter enn klær.



Masse spennende!

GoPro-tilbehør! Her skal det filmes!


















1 kommentar:

  1. God tur gutter! Jeg gir beskjed i kveld hvis dere glemte noe hjemme hos oss da vi dro i morges... :)

    SvarSlett